Igår

Först gick jag till Marre och så satt vi där. Sen gick jag, Marre och Danne till mig och sen kom även Olivia hit. Efter det begav vi oss till Glenn! Trevligt, trevligt.


Marre agerar frisör.


Ganska så mycket hår.


Marre tog bort allt!


Olivia fick också smaka lite öl, haha.


Marre slickar på min lampa! Ölspelet.


Haha naaw.. Pussar Marres näsa. Ölspelet igen.


Linus


Någon som hade somnat hos Glenn.


Madde


Igor, Frida, Olivia och Glenn.


Olivia.w skulle visa något, haha?


Olivia och den-där-killen-som-hade-somnat!


Igor och någon, hahah ;)


Brukar alltid glömma att prova bakistabletterna.
Men igår så prövade jag dom för första gången!


Dom funkade hur bra som helst för mig! ♥ :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0