Och så var lovet över..

Sådärja. Söndagsmorgon och sista dagen på lovet. Det känns.. Förjävligt! Eftersom att det innebär skola imorgon och jag känner inte att jag har haft lov. Förra året på sportlovet var det mycket Älvsbyn. Grillning, skoter, umgås med trevligt folk, filmkvällar osv. Oerhört roligt hade jag! Ett supermysigt och perfekt sportlov. Minns inte ens om det var en enda fest och isf var det nog bara en. Vilket var jätte bra, ju! Iaf, detta har jag gjort i år på sportlovet:

Fredag:
Dagen - Stan.
Kvällen - Färga mitt och mammas hår + tv/dator osv.
Lördag:
Dagen - Bada med lillasyster + färga håret (igen).
Kvällen - Melodifestivalen hos mammas kompisar.
Söndag:
Dagen - Tv/dator osv.
Kvällen - For till Sjulsmark och umgicks med syster Marielle.
Måndag:
Dagen - Stan med Marre, sedan färga hennes hår.
Kvällen - Tv/dator osv.
Tisdag:
Dagen - Tv/dator osv.
Kvällen - Fest. (Hade inte speciellt kul..)
Onsdag:
Dagen - Var i norrfjärden och väntade på (längtade efter!) skjuts hem.
Kvällen - Var bakis. Tv/dator osv.
Torsdag:
Dagen - Tv/dator osv.
Kvällen - Singstarkväll dvs en liten fest..
Fredag:
Dagen - Tv/dator osv.
Kvällen - Tv/dator osv.
Lördag:
Dagen - Tv/dator osv.
Kvällen - Tv/dator osv.
Idag:
Lär väll bli tv/dator osv idag med..

Så nej, jag är inte speciellt nöjd över mitt lov. Har ju inte gjort värst mycket och inte direkt roliga saker. Helt klart så var förra årets sportlov betydligt bättre..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0