Helgens bilder

Fredagens mysparty hos Linuz!


Jonathan och Blondie! Ölspelet ligger bakom denna bild.. ;-)


Jag och Linuz. Jävligt lejda. Ännu mer fulla! ;-)


Jag och Tommy! Dock är jag för "snygg" för att synas, yaop.


Adde och Jonathan! Hahaha. Fyfan. Kolla sovläget liksom! MYSIGT.
Och neeeej, dom är verkligen inte nakna! Haha. Underkläder: ON!
Annars hade då dom fan inte fått sova hos mig.. ;-)

Lördagens mysparty i en stuga på trundön!


Jocke och Marcus!


Chillarna ;-)


Tomas, Jocke och Marcus! :-)


Jockes outfit för er som är intresserade:
Jacka: Någon skoterjacka
Underdel: Rosa handduk
Skor: Träskor
Tillbehör: Prince-cigarett


Åsa, Albin och Tomas bygger en "hage".. :-)


Marcus goes chilliiing!


Mamma ville kramas. Men det ville inte Jocke!
(Mämi får inte vara med på min blogg!)


Albin hoppar hage, typ. Hihi.


Albin beundrar mig när jag hoppas hage! Gissa om jag ägde..?
Tur Jocke ens var bra på att fota. Höhö. Kanske lika bra att kvallan sög.. ;-)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0