Härligt med vårmyyys

Tidigare idag satt jag och skrev med en snygg lite sådära på msn, ja ohja! Han verkar inte bara ha utséendet. Nerå, insidan verkar helt niice. Han har varit mycket snäll mot mig. Ja, han verkar ha nåt den där killeeen liksom. Man får väll hoppas man ses nån dag elr nå.. Hihihi. Inte helt illa kan man ju säga, nehejdå. Vi hade ett fint samtal. Like always. Nemen, haha, ojoj, så lejd man är. Driiiiveeeer ju med er. Har iaf gode precis ätit middag och nu sitter jag och skriver med Anton och syster på msn, fast hon svarar icket mera. Jaja, trevligt trevligt. Väntar även på Marcus som ska komma, sedan ska vi bege oss mot Alle, får väll se ifall han är med Sofia då också, även Linuz ska komma diiit. Vi ska väll mest troligt sitta ute och grilla, sånt där vårmys, ni vet..? Aah, det är så planerna låter. Det gillar vii. Imorgon blir det för övrigt att fara på den dära skotertävlingen, inte illa! Det kommer att bli skojskoj. Aja, nu ska jag inte babbla hära mera utan nöta music! För övrigt, röksugen är man ju. Men synd Tina, inge röka blir det. Inte ett endaste litet mini bloss ens. TA ETT TUGG!

Slänger in en cool bild, för att jag är cool och på konstigt humör atm, heehehe.
Btw, Marre har uppdaterat sin blogg idag! Klicka här.


Åh, my lovely vårjacka är framme. Vår vår vår! ♥


Postat av: :O

fan! jag som äntligen trodde du hade hittat nån:O men ne..... :O

2010-03-12 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0