Jag vill kunna skåla

Jag kan bara säga ett ord som beskriver min känsla. Festsugen. Så innihelvete! Jag vill bara komma ut bland folk, träffa nytt folk, vara på fest, ha kul. Jag menar, finns det någonting bättre än att fixa sig inför fest, känna tagget, fortsätta med att tagga upp med lite trevligt folk och sedan dra vidare på party? Det är då man känner att livet leker ;) Har verkligen ingen lust att sitta inne och göra ingenting. Ojoj, jag är 18 inte över 30.. Så jag har inga barn att tänka på, jag är singel så jag har bara mig själv att tänka på. Jag menar, är det inte då man ska passa på att festa loss? När man inte har ansvar över någon annan eller någon annan än sig själv att tänka på? Haha.. Man vet ju aldrig när situationen ändras! Hipsvips så kan man inte festa hur som helst lika mycket. Jaja. Jag tycker iaf att man ska passa på medans man är ung och lever. Imorgon kan man vara död som sagt, så lev för dagen och inte för morgondagen! Åh.. Så här skulle jag gärna vilja göra just nu: SKÅÅÅÅÅÅL!


Men icket.. Snyft! :(


Postat av: marre

jo, tyvärr! -.- å jag är rätt säker på att hon kommer vara otrogen då! ;) haha å vill it se henne så jag ska nog å festa där idag istället! ;)

2010-02-25 @ 15:06:56
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: moa

allt bra idag ? :)

2010-02-25 @ 15:19:11
URL: http://moasplace.blogg.se/
Postat av: moa

svar: de är bra här oxå :)

fast är trött & ha ont överallt typ (n)

2010-02-25 @ 15:21:21
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0