Vafan?

Hoppas VERKLIGEN att ryktet om Jay och Minnah är något dåligt PR-trick. Annars sjunker han ju i mina ögon. Alltså. Han sjunger fortfarande lika bra isf ju, men respekten försvinner ju. Blä, hoppas hoppas hoppas.. :( Men det känns ganska orimligt och han känns inte som en sånn människa, så jag tror ändå det bara är nåt busigt bus som inte egentligen är kul.



Jay om Minnah och Sara - Se här!

Btw,
har jag fått läsa att Jays flickvän/exfru samt blivande fru Sara, heter Minna i mellannamn. Och Jay kommenterade även till TV4 nyhetsmorgon ang. artiklarna "det som står, det står" vilket inte förstärker ryktena precis. Såå.. Nu är jag ganska lättad!!! :D Är ju som ganska uppenbart att det är fake..


Postat av: malin j

går rykten om att han har gått runt hand i hand med en trejde tjej när han var i luleå också! :o

2010-12-10 @ 14:40:31
URL: http://malinjohanssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0