2011, here I come!

Nyårsplanerna sviktar lite, men det lutar väldigt troligtvis mot Rosvik. Kan ju bli spännande! Där har jag inte varit på väldigt länge. Sen lär det säkert vara för mig mest okänt folk. Tur jag vid min sida har min 2 månader yngre styvbror, eventuellt två av hans vänner och eventuellt min vän Anton. Får hoppas att det blir trevligt hur det än blir.

Vill fira in 2011 på bästa möjliga sätt. Har planerat att kommande år ska bli mitt bästa år ever och ska fortsätta som 2010 slutar. I och med att 2009's avslut och 2010's invigning startade i kaos. Dvs att förra nyårsaftonen var inte lyckad någonstans. Värsta dramatiska kaoset jag någonsin varit med om. Vilket resulterade i att resterande 2010 blev ett lika kaotiskt och dramatiskt år som det började. Lucky me att det hela vände de 3 sista månaderna av detta år.

2010.. What to say? Kort sagt: det började och fortsatte som en av de värsta tiderna i mitt liv, men avslutade som den bästa tiden i mitt 19 åriga liv!

Vet att jag nämnt detta X antal gånger redan. Vänj er. Klart jag skriver om det hela tiden när jag är så otroligt glad och nöjd över hur alltid har blivit.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0