Jeans-jakt

Sitter och letar byxor, jeans eller eventuellt jeansleggings. Dock jeans i första hand.. Såg att dom hade billiga Cheap Monday jeans på Nelly, wiho mellandagsrea. Skynda-fynda!

Förresten. Cheap Monday är ett märke som tillverkar många sjukt snygga jeans, enligt mig! Trots att jag tycker det så har jag inte ett enda par CM-jeans. How it comes?! För övrigt har Cheap Monday mycket annat snyggt i klädesväg också som jag brukar gilla. Men same there. Har inte ett enda kläderplagg med det märket! Nästan skämmigt..

Nåja, får väll se om första plagget kommer snart. Fast det lär ju knappast finnas några byxor i min storlek kvar. Kan hata rea ibland. Finns aldrig storlekarna man vill ha.
 

Narrow Used Black SEK 395, Cheap Monday - NELLY.COM 
Nelly.com

Tight Black Ice Jeans SEK 395, Cheap Monday - NELLY.COM
Nelly.com

Tight Rope SEK 399, Cheap Monday - NELLY.COM
Nelly.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0