Har hunnit bli Onsdag

Är fortfarande uppe och klockan är efter 1.. Sent för att vara mig! Men jag har det faktiskt mysigt här framför datorn med bra musik och trevligt surr på msn, så jag tror nästan att jag tillåter mig själv att sitta uppe lite längre ikväll, haha. Har ändå ingenting att göra imorgon och dagen blir bara dryg då.. Det enda jag vet är att jag ska fortsätta plugga lite. Annars inget alls!

Idag kom min lillebror förresten hit till Sjulsmark och på Torsdag kommer även min andra "lillebror" hit, låtsas/styv/plast, call it what ever you want.. Jag säger Robin! Så det blir trevligt att inte vara själv hela dagarna.. Sen imorgon går ju Jessica sista skoldagen också, så då är hon hemma om dagarna. Tror ändå värsta dagen var idag när jag har varit helt ensam hela dagen! :(

Sen kan jag ju som säga att jag borde börja planera min nyår.. Har inte en endaste liten aning om vad som händer och sker då. Förutom att jag på dagen ska till mamma i Öjebyn och ha "lilla julafton" där, umgås, äta och sånt! Sen blir det förstås fest, men mer vet jag inte.

Nu är frågan.. Ska jag lägga in ytterligare en låt, något annat tråkigt videoklipp eller en randombild som vanligt? Ja, det är en sak som gör att min blogg suger nu-för-tiden. Som jag sagt tusentals gånger.. Att jag är kameralös! Blä, jag tycker inte om att blogga utan egna BRA bilder egentligen.. Känns så tråkigt och "livlöst" i bloggen då på nåt sätt...


Blev en bild på mig och min lillebror Joakim! Den här bilden är exakt tagen för..
Ett år sen, en månad sen och två dagar sen. Då vet ni :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0