Skolkatalogen!

Äntligen har skolkatalogen kommit!! Det tog då en himla lång tid och var mycket tjorv. Tog inget enskiljt i år, men jag hade tänkt behålla klassfotot. Eftersom att det är mitt sista skolår och min sista skolklass så tycker jag det är roligt att ha kvar det. Ska faktiskt till och med rama in det sen tror jag :) Är ju faktiskt med BF3B jag tar studenten och har gått gymnasiet!




Hade ju varit kul om man hade haft en bra kamera.. Well, bättre än inget!
Högst upp fr vänster: Johanna, Wille, Frida, Jessica, -
Andra raden fr vänster: Linnéa, Linuz, jag, Emilia.

Och frånvarande var: Sofia, Elina, Jonas, Martin och ny i klassen: Princesse..
Är faktiskt lite osäker på om jag har glömt någon, men det tror jag inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0