Segt på skolan

Alla måste göra denna lista ! :)

Du heter: Tina
När fyller du år: 6 december, ganska nyligt blev jag 19, woh.
Är du singel: Jorå.
Du samlar på: Typ nagellack och smycken.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Marre eller Jonkis! Eller den som gjort mig arg/ledsen?

Vilken tid gick du upp igår: Hmm.. Typ 6:45!
Har du sovit i din egna säng inatt: Jo, eller.. Min lillebrors, min nyvarande!
Har du strumpor på dig nu: Jaa.
Hur svarar du i telefon: "Hallå?" "Tja" eller nåt annat kul-t. Beror på vem som ringer.

Vad ska du göra ikväll: Kolla på en lägenhet ;) Sen vet jag inte. Chilla!
Vad ska du göra imorgon: Fara på skolan. Eventuellt kolla två lägenheter till.
Var vill du bo när du blir stor: Bahaaaamas. Nejmen. Inte i Piteå iaf.
Är det okej att gråta: Mer än okej. Alla måste!
När grät du senast: Det minns jag faktiskt inte. Elr jo, en gång i ilska.. Skönt nog över 2 månader sen.

Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar, utan tvekan. Tvåa vår.
Laddar du ner musik och film från Internet: Jo, det gör jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta, tatuera mig, resa, shoppa.. Ja gud, massor!
Bär du glasögon eller linser: Nej. Dock tror jag det behövs ibland :o
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte det minsta.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar!
Har du piercing: Läppen, naveln, tungan, näsan, öronen.
Vill du gifta dig: Joo :D
Vill du ha barn: Absolut!!
Solar du ofta: Inte alls.

Gillar du att dansa: Nä. Fyfan.
Är du flygrädd: Joo :$
Hur vig är du: Haha, som ett järnspett! Nejmen nä.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!
Vilken är din favoritglass: Gammaldags vanilj eller päronsplitt!

Tror du på ett liv efter döden: Njaa?..
Tycker du om sushi: Aldrig smakat.
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn!
Föräldrar tillsammans: Nä.

Har du tandläkarskräck: Nej. Men inte gillar jag det.

Är du morgon-eller kvällsmänniska: Kvälls, men börjar bli mer morgon.
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Vilka hårfärger har du haft: Eh. Brunt, svart, blont, organge, rött, jamen.. Typ alla möjliga!
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jo.
Biter du på naglarna: Har slutat! *stolt*

Är du beroende av något: Nagellack, snus (ska sluta).
Röker du: Nej. Inne på 7:e rökfria dagen, wiho. Fler ska det bli.
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig, haha.
Senaste låt du hörde: Hinder - Loaded and alone. <333
Vad gör du på helgerna: Tar det lugnt, festar eller umgås med vänner, är hemma med familjen.. Ja, olika! 

Brukar du bädda sängen: Jooodå.
Hur många timmar sover du på en natt: 6-7, kanske! Ibland mer/mindre.
Senaste bok: Håller på med två st..
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja. Piteå äger ju inte :(

Vem kramade du senast: Min lillasyster tror jag!
Saknar du någon nu: Beror på.
Hur många lampor har du i ditt rum: Ingen aning.
Vem ringde du senast: Linuz, men han svara it. Så mamma!
Vad är du allergisk mot: Oärlighet.

Var du glad igår: Ja, det tror jag väll.
Vad är din favoritfärg: Rosa, lila, svart typ.
Sminkar du dig: Jo, dagligen i princip.
Hur ser ditt rum ut: Bor i min brors just nu.
Känner du dig värdelös: Absolut inte! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0