Öjebyn

Steg upp redan kl 7:00 imorse, bra det! Men trots det så glömde jag något.. Mitt vin till nyår! Nåja, Robin får ta med det så är det fixat. Har även hunnit in en sväng till stan, köpte en kjol som det visade sig att jag inte gillade speciellt mycket. Värt köp? Inte det minsta. Köpte även hårfärg, så har färgat håret lite mörkare. Kan lägga upp bild på ungefärliga färgen, så får ni se den på mig en annan gång.

KB ringde alldeles nyss och sa att han och hans flickvän var påväg till Piteå (från Älvsbyn) för att gå på stan. Så hade eventuellt tänkt åka in till stan igen och passa på att umgås lite med dom sen. Wiho, trevligt! Blir kul att umgås med folk nu när jag inte annars har lika breda möjligheter till det, eftersom att jag bor rätt ocentralt. Nu ska jag ta mig en kaffekopp och vänta på att Jonka vaknar och hör av sig, så ska jag försöka slita med honom ut på stan i kylan!

Puss.


Något liknande åt det där hållet blev håret.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0