Kul grej att veta..

Har varit 100% rökfri i 4 "hela" dagar nu! Innan det "fick" jag ju faktiskt röka nåt bloss per dag.. Typ 3-4 bloss. Nog för att det är några veckor som jag endast rökt max 1-2 cigg per dag, men det är ju ändå rökning!! Men jag har kommit på att jag ska sluta snusa nu också. Så då tänkte jag att dom där tobaksblossen måste jag vara utan, annars kommer det leda vidare till en halv cigg, sen en hel, sen två.. Ja, ni fattar? Och jag vill inte fortsätta/börja röka mer, när jag ska sluta snusa!

Så jag har börjat med att köpa catch och börjat snusa det enbart, haha.. Så mitt humör är lite halvtaskigt när jag "egentligen" både snusar och röker, och nu helt plötligt får jag bara snusa catch, plus att jag tar bara snus i "nödfall".. Fan, kommer typ bli tufft.. Menmen, mitt mål är först och främst att klara mig helt utan cigg och bara på catch fram tills nyår.. Sen hoppas jag kunna sluta snusa helt efter det, vilket nog inte bli så värst svårt då jag bara snusar minimintsnus ;)

Men.. Fortfarande,.. Det suger det här med humörer. Ouf, vad jag är röksugen vissa stunder. Och ibland.. Som att det kryper i kroppen efter att säga "Pappaa (eller Carina).. Får jag en snus?!". Och erbjudanden har jag fått, men jag har tackat nej! Haha, åh.. Nä, hejn suger! Kroppen behöver some more nicotine alltså! Want.......... It...... Right fucking NOW!

Tar tillbaka det där om att det nog "inte blir värst svårt". Men som om jag ska kämpa, dock är rökning strängt förbjuden, inte ett enda bloss inom dom närmsta 3 månaderna MINST.. Men snus.. Hm, känner mig lite svag där faktiskt. Äh, wish me good luck!!! :)



Postat av: FowZie ♥

Bloggen är inte till för att bara jag ska sprida mitt ord :) sprid även ditt!

Eller varför inte kom in och ställ en fråga i frågestunden nu när bloggen är nyöppnad och allt! :')



popssR'

2010-12-12 @ 01:32:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0