Kass kvalla yeah I know

Hittade två bilder i min mobil sen jag hade ljust hår, typ mitt emellan mörkblont/ljusbrunt och nog måste jag säga att jag gillar det här med mörkt och rött mycket bättre :D Trivs bara mer och mer i det ju längre jag har det!! I början var jag ju grymt skeptisk, men redan andra och tredje dagen började jag byta synvinkel, hihi.


Uuusch. Haha, och jag som var supernöjd med det där ett tag? Nä fy..



Ta dock hänsyn till att jag nu inte har så bra bilder. Kvallan suger, vilket gör att man ser mycket skabbigare och typ sliten ut på varje bild! Hah. Sen blir det ju verkligen skillnad på min rödfärg från bild till bild. Måååste skaffa en kamera! Inte nu för att stå och fota mig själv 24/7.. Haha ;) För man ser verkligen hur stor skillnaden är när man jämför bilder med samma mobil, men i olika ljus.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0