Jay Smith

Hej, jag är glad! För Jay Smith's idol-album finns ute på spotify. Det tog inte alls lång tid, vilket jag trodde. Jag har ju dock redan hört alla låtar ju, eftersom att jag följt honom i idol ganska slaviskt, men det känns bra att dom finns i bra kvalla på spotify ist för bara med dåligt ljud på youtube. Så nu fick jag en anledning till att sminka på ett léende, awesome :D

Han är helt enkelt grym.. Den där Jay!




Klicka.

Låtarna som finns på skivan är:

- Dreaming people (vinnarlåten)
- Lika a prayer
- Rocks
- Enter Sandman
- Against All Odds
- White Wedding
- I Want It That Way
- Bad Romance
- Wherever You Will Go
- Here Without You
- Black Jesus
- Heart-Shaped Box



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0