En bland favoriterna!

Blir lite besviken.. Har inte hört den här låten förr. Har typ inte lyssnat så mycket på Avenged Sevenfold ens. Är väll nån enstaka låt jag tyckt varit bra som hamnat i min playlist. Har dock inte tänkt så mycket mer på att kolla vad bandet mer gjort, förens för någon dag sen! Har ju missat ett band som faller mig jättebra in i smaken.. Hur kul?! Äsch, man kan ju inte hinna med alltid. Är iaf glad att jag hittat ett "nytt" band som är toppen nu! :D

Alltid kul med nya musiktips och musikupptäckter. Kan dock ta ett tag för mig att börja gilla ibland, hehe. Typ om jag får ett tips kan jag ibland säga "skitmusik" och sen när jag fått sitta och lyssna igenom ett tag kan det kanske visa sig att jag hittat ett nytt favoritband.. ;)

Hade man kunnat överdoserat musik hade jag nog gjort det för längesen!
 









 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0