Emo-Tinis

Första officiella fotona på mig med mitt nya, röda hår! Fast nu har hårfärgen lagt sig lite och är inte lika "lysande", vilket jag anser är både bra och dåligt. Slipper man lysa upp hela stället, men ändå. Gillade nästan det lite, det där extremt synliga och nyfärgade.. :(

Men måste nästan erkänna att jag gillar mer färg i håret, än att det ser naturligt ut. Det är mer jag det här med smink och färg,, hehe.. Är inte så mycket för det naturliga.. Lite små "tråkigt", kanske? Pratar om naturligt både i hårfärg och att gå utan smink osv.. Vet inte varför, är absolut inte så att jag inte klarar av att gå sminklös. Det kan jag förstås! Tycker inte heller det är fult att vara "naturlig" på något sätt, inte alls. Det är gulligt och fint! Men, vet inte. Jag trivs helt enkelt bara bättre med färg och sådär. Sen gillar jag ju förstås Piercingar och tatueringar. 





Postat av: nikoda

Beautiful!

2010-12-14 @ 12:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0