Den 24:e december

Idag är det som fortfarande alla vet, julafton. Min morgon började inte speciellt bra.. Vaknade upp och kände att jag har blivit ännu mer förkyld. Sen tog jag lite kaffe och satt och kollade TV. Har av någon anledning suttit och kollat på nyhetsmorgon där det lästes upp julsagor bland annat. Dock har jag känt att förkylningen lagt sig mer när jag varit vaken ett tag. Tur det! :D

Har även hunnit med en sväng till Norrfjärden och köpt snus + halstabletter. Ska väll ta mig en till kaffekopp, sen sätta mig och titta på "Mulan" som är på Disney Channel, medans jag inväntar att de sovande familjemedlemmarna tar och vaknar, sen ska jag hoppa i duschen.

Sen kl 15 står ju självklart Kalle på schemat! Efter det ska vi iväg och äta god julmat och invänta tomten (fast i år är det en osynlig tomte som redan levererat klapparna). Haha, får väll se vad han har lämnat för spännande åt familjen Forsberg! Nej, nu spårade det...

God jul allesammans! :) Kram.

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0