Julafton

God morgon på er, eller.. God dag kanske det heter vi denna tiden, hehe!

Jag fick ett rätt så trevligt uppvaknande, en hel massa god jul-sms, tack allihopa =) Dagen började med att jag for tillsammans med min familj på ica (jag skulle köpa cigg.. haha) och nu har jag precis kollat facebook och hade tänkt spela lite mer internetpoker med min lillebror. Efter det blir det att hoppa i en varm dusch och kanske piggna till, var trots allt uppe till 05.30 imorse... Spelade poker, pratade på msn och sedan fick jag ett telefonsamtal som räckte över 1 timme.. Efter duschen är det dags att sätta igång att laga julmaten tillsammans med min familj! Men vi kanske hörs sen, om inte annat, ha en fin jul och hoppas ni får fina julklappar och en mysig kväll tillsammans med nära och kära ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0