Your love is my drug

Nu har jag precis färgat håret. Blev brunt underhår som jag pratade om tidigare.
Syns dock inte så mycket, tror jag. Däremot funderar jag starkt på att bli brunett.
Är redan less blont hår. Sedan så ser jag mycket yngre ut än vad jag redan gör.
Jaja, får härda ut med blont tills jag är 100% säker. Det är lite svårt att ändra sig.

Och en sak till.
Måste av vissa skäl sluta nämna några namn i min blogg.
Så att inte fel information kommer ut i fel persons händer.

Så jag slutar inte umgås med folk som inte nämns.
De kanske blir benämnda som "folk" istället för deras namn.

Då är det ingen som får reda på något genom att läsa min blogg,
folk kan ju som sagt vara vilka som helst.

Sådärja, då hade jag fått det sagt också.



Postat av: Anonym

är rubriken från en låt?=)

2010-05-04 @ 12:53:20
Postat av: Anonym

eller menar du nån?:P

2010-05-04 @ 12:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0