What am I supposed to do?

Nu har jag gjort massa korta inlägg om egentligen ingenting. Så jag tänkte att jag skulle berätta lite kort om hur min dag har varit! Imorse hade jag svårt att stiga upp, sliten som fan efter helgen. Sedan fick jag veta att både Linuz och Blondie var sjuka idag. Då kände jag "åh nej..." och ville hem. Jag menar, vad ska jag göra utan mina mobbade små ärtor till kompisar, liksom? ;) Men jag for iaf till skolan och överlevde hela dagen! Hade Sofia och Linnea som bjöd mig på många goda skratt. Har även ätit i stan med Sofia på subland. Inte dåligt! När jag satt på bussen på väg hem så märkte jag hur humöret sjönk. Vet inte varför. Och nu är jag väldigt lättirriterad utan reason. Ja, hörrni. Har ingen aning vad det är för fel. Kan däremot säga att jag som vanligt är grymt less på dom två idioterna. Fifan, blir bara äcklad när jag ser dom, huvva! Pinsamma människor måste jag säga.. Fast nej, ska inte slösa tid på att nämna det! Nu ska jag då hoppas på att jag av någon anledning blir glad..!




Postat av: Anonym

Låt dom vara ifred !!

2010-03-23 @ 13:36:46
Postat av: Marielle.

Ojdå en till feg jävel som inte vågar skriva sitt namn ;)))

2010-03-23 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0