Sjuk...

Hej mina lovely läsare!
Som jag sa igår så blev jag hemma idag. Mamma kom in och väckte mig 9 och sa "Linuz är på väg för att hämta en bok som han behöver idag, så nu får du kliva upp!" så det var bara och pallra sig upp och ge Linuz boken som jag lånade för att plugga. Tack Linuz, tack så jävla mycket! (hehe, skämta). Är faktiskt soligt ute idag, så ska väll kanske sätta mig ute och steka i solen. Usch alltså, jag hatar att vara sjuk! Man blir så rastlös och så känner man sig så "euw".. ;-) Så jag taggar för att fara till skolan imorgon. Ska även färga mämis hår idag, ojoj, tärt lix! Aja, vi hörs sen.


Min nice *not* sjukoutfit. Höhö! ;)


Postat av: Anonym

Sjuk, joo tjenna! Om man är sjuk då orkar man inte sitta ute och steka i solen! Lögnare! Faan ta dig fitta!

2010-03-25 @ 10:30:34
Postat av: Anonym

Du är ju då fan inte sjuk. Kom hit förhelvete annars kan du ju ta ditt feta arsle och dra åt helvete! Hör aldrig mer av dig. Fittunge.

2010-03-25 @ 10:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0