Kort update

Om veckan typ.

Mån - Första dagen på praktiken (Björklunda förskola). Det smed ändå, tror det blir min bästa praktikplats mellan 1an, 2an och nu 3ans praktik. Soft :) För övrigt så har jag praktik i 9 veckor (8 kvar) måndagar, tisdagar och onsdagar. Så då är det ingen idé att fråga om jag är på skolan under dom dagarna. Okey? Well.. Sen på kvällen var jag ute och åkte bil med Jocke, Micke och Mattias (tror jag han hette).

Tis - Igår så for jag, Jocke och Micke en sväng till Luleå och typ träffade en kompis till Jocke. Sen drog vi tillbaka till Piteå till Jocke och så kom även Jimmy och Jonka..

Ons - Blir att umgås med Jonka ikväll. Får väll se vad vi hittar på!
Update: Blev att Jens också kom hit. Sen for vi ut och åkte bil med Hanna och Martin :)


Bara för att bilden var lejd och min mobil är ju sönder så har ingen bra kamera..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0