Jag ska vara hemma ikväll...

Japp. You heard me. Jag ska vara hemma. Ska strax gå och ta en dusch, sen ta på nå softa mjukiskläder och efter det bara lägga mig och kolla film. Har inte varit hemma en hel kväll på riktigt länge. Kommer säkert bli ännu mer rastlös än vad jag redan är, men.. Nu får det bli så. Är så trött efter allt pluggande idag så usch. Nej, vet ni vad jag alldeles precis just nu kom på att jag ska göra innan jag tar en dusch och kryper ner? Jag ska ut på en prommis! Ut och ta lite luft. Sen blir det att softa loss!

- Halv åtta hos mig.
- Idol.
- The wedding date (5:an).

Fast det suger att se TV själv och jag är redan sällskapssjuk, menmen..

Hittade en "passande" bild:
 Men jag tycker inte om hösten, så det får bli en annan:


Hahah, galen bild.. Ser niiii?


Postat av: Anonym

Ska se på precis samma sak, utom sista för jag har inte femman. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)



2010-09-28 @ 18:42:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0