Fredag ت

Guess what? IDAG ÄR DET FREDAG. Skönt va? Nog för att fredagar känns inte lika roliga längre.. Vet inte varför. Tror det är för att det inte är fest. Var nykter förra helgen och blir förmodligen nykter i helgen också. Fest är ju nåt man brukar se fram emot och längta till hela veckan. Vad ska man nu längta till? Haha, ah alkisvarning kanske. Men nej - jag är inte alkoholist. Jag är bara partygalen och gillar fest!.. ;)

Är hemma från skolan idag, vi hade någon vandringsgrej som jag såklart inte pallar delta i.. För övrigt så har jag verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll. Förhoppningsvis blir det nåt bus! Är verkligen sugen på att hitta på något.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0