Musik, musik, musik

Att jag älskar musik över allt annat är knappast någon nyhet. Eftersom att jag lyssnar på så mycket blandat så gjorde jag för ett tag sen spelningslistor med olika kategorier.

Har dock inte kommit så långt med listorna, så finns inte SÅ många låtar än. Och bara för att listorna är döpta efter radiokanaler, betyder inte det att det BARA är sånt som spelas där. Har på ett ungefär placerat låtarna såsom jag tycker dom passar in ;)


Exempel på låtar från "bandit rock"-listan. Klicka här för den!



Exempel från "party"-listan. Finns här!



Hittade inget namn på denna, så den fick heta "svår formulerat".
Är nämligen så mycket blandat där, men bla rap/hiphop iaf..
Hääär!



Bla detta finns på "the voice"-listan. Hämta här!

Andra väldigt blandade listor:
"Gamla listan"
"Från nytt till gammalt"

Eller så kan ni förstås bara kolla min spotifyprofil.. :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0