Kommer bli en tyst natt.. :/

Sitter i Öjebyn nu i min lillasysters rum.. Har umgåtts med Alle, Sofia, Linuz och Anton ikväll, trevlarns! Vi har bla kolla när typ nå P12or mötte F13-14(?) i innebandy.. Blev typ lite fel, Sofia visste inte riktigt hennes träningstid och så, men ja. Kan ju också vara intressant, haha ;>

Har dock ingen aning om hur jag riktigt ska kunna somna inatt.. Vill inte sova ute (i garaget, kan man typ liksom säga) i mitt rum eftersom att det förmodligen är gode kallt då jag inte varit där på 3-4 veckor. Sen vågar jag inte ens tänka på dammråttorna som lever livet där!.. Och den här datorn har inget ljud, hon har ingen TV i sitt rum heller. Jag sover ALLTID med ljud, tv eller musik. Blöö, wish me good luck..! :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0