"Kärleken sitter inte i åldern"

Som rubriken säger, kärleken sitter inte i åldern. Nä, det är sant. Hittade en blogg som drivs av en 19-årig tjej som är förlovad med en 27 år äldre "gubbe". What to say? Jag hade en kille som var 14 när jag var 17, dvs 3 år yngre och det tyckte folk var nog konstigt! Det blev en massa frågor och folk tyckte/tänkte massor då.. Självklart tycker man "euw" direkt man hör/ser något. Och bilderna på dom väcker mindre trevliga tycken! Läste även att tjejen har haft en flickvän, dvs att hon är bisexuell. Så jag vet inte, tror kanske att hon är en väldigt förvirrad människa som går mot "strömen" och ska vara lite rebellisk och visa "jag gör vad jag vill".

Eller så kan det förstås vara precis så som hon skriver - att hon blir kär i personligheter och bryr sig inte om ålder, kön osv..!

Och ja.. Jag tycker det är jätte bra att man går sina egna vägar och struntar i vad andra tycker, tänker och säger. Men nån måtta får det finnas. Tycker kanske inte riktigt att det känns som en trevlig tanke. Det är då till 110% säkert någonting jag aldrig någonsin i hela mitt liv skulle kunna tänka mig! :o



http://thegreatpassion.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0