Friday!

Alltså.. Nu är det fredag och jag har inte haft några planer på att festa. Som vanligt direkt man kommer hem och kollar facebook (festbook?..) står det "SKÅL" på varannan persons status! Så jag menar, vad ska man då hitta på?

- Har verkligen ingen lust att bara sitta hemma rakt upp och ner.
- Sen att gå på fest nykter är ju förstås ett alternativ, men inte speciellt roligt. Blir liksom ganska drygt efter ett tag bland alla fyllosar..
- Att sitta hemma och någon annan och bara chilla och kolla film går ju förstås, men jag är ju sugen på att hitta på något!

Hmm.. Jaja, får väll se vad som händer ikväll.

P.S! Skulle det av någon riktigt knasig anledning sluta med att jag far på fest och dricker så.. Påminn mig ikväll hur mycket jag kommer ångra mig när jag vaknar upp! Men förhoppningsvis så händer inte det :D


Vi(jag) hoppas..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0