Era nyfikna skvallerpoliser...

Ja, hejhej på er också. Varför kollar så många min blogg idag när jag inte ens har skrivit nåt?.. Haha, jaja alltid "trevligt" att folk intresserar sig i ens liv, typ!

Igår blev det party! Började i Öjebyn hos Krille, sen vidare till Marre, efter det till degeränget, sen till stan hos någon Cissi kände, sen vidare till Emma i stan. Jag hann runt överallt. Men det var bara trevligt att hinna träffa många! Och gissa vars det slutade?.. Haha, i Älvsbyn! Ah, men det var också trevligt att träffa lite folk där som man inte sett på ett tag! :D

Så idag har jag chillat med lite peoples på lillbyn, kollat film och sådär, tills pappa var supersnäll och hämtade mig! Sen tog jag en dusch och gnuggade bort lite alkoholhaltiga drycker från håret och allmänt fräschade upp mig. Kan inte alls påstå att jag kände mig speciellt mysig när jag vaknade..

Nu hoppas jag att huvudvärken ska försvinna HELT och sen ska jag bara mysa på framför TV:n.. Upp tidigt imorgon för ett möte i stan, sen ska jag knalla runt med min lillasyster där en stund och kika!

Tack ni alla söta som gav mig en trevlig ikväll igår! :)


Till saken hör att klockan bara är strax innan 19..
Och det brukar vara mest på kvällen folk läser har jag märkt ;)
Men ni ser ju iaf att det är några fler än vanligt!..



Gode ägda ni blev, no gossips i detta inlägg! Men vem vet, kanske en annan dag eller senare?! :o



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0