Eftersom att jag har kämpat

Kämpat mig igenom en helg nykter! Minns faktiskt inte sist jag hade en nykter fredag eller helg.. Men i helgen har jag kunnat motstå allt festande, trots alla "skål", "fest ikväll?" osv sms. Så jag förtjänar ett sånt här:

(Glöm inte bort ironin! Klart det inte är så farligt. Jag festar ju för att jag tycker det är kul att fara ut, träffa nytt folk, umgås, ha roligt och sedan så är det svårt att hitta någon att umgås med nykter. Mina försök att hitta det har aldrig gått bra, haha.. Festar inte för att jag "måste" dricka eller är "beroende" av alkohol. Skulle tex aldrig tänka tanken på att sitta själv och dricka. Never ever! Sen så dricker jag ju som sagt bara på helgerna och oftast(nästan alltid) bara en dag, vilket väääääldigt många andra i min ålder gör precis lika ofta, och många ännu oftare.. Så nu behöver ni inte ta så mycket förutfattade meningar. Pjuh!)



Såå.. Var är festen nästa helg? ;) Hehe skoja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0