Utmanad

Jag har fått en utmaning av Alexandra :)

Fyra tv-program jag ser:
- Idol (Endast för Jay ♥)
- Halv åtta hos mig
- Ensam mamma söker
- Bonde söker fru

Fyra saker jag gjort idag:
- Suttit vid datorn
- Duschat
- Druckit kaffe
- Tvättat

Fyra saker jag längtar efter:
- Att få flyttaaa hemifrån (förhoppningsvis inte så långt borta..)
- Studenten
- Tills jag blir 20
- Körkort + bil

Fyra saker på önskelistan:
- Kamera
- Ny dator (!!!!!!!!)
- Ny mobil
- Att allt ska flyta på bra

Fyra personer jag utmanar:
Carolina Hartman
Marielle Markström
Olivia Rankvist
Nathalie Wiklund

Postat av: Marie

Hittade din blogg på bloglovin, lust att följa varandra där?



Halv åtta hos mig är också ett favorit program här hemma, skrev faktiskt om det häromdagen!

2010-11-19 @ 18:41:07
URL: http://kanelpannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0