Kärleken är oändlig

Dead By April - Sonic Syndicate - Skillet - Hinder - Nickelback - 3 Doors Down - Story Of The Year - Thousand Foot Krutch - Jay Smith - H.I.M - Rise Against - Goo Goo Dolls - Linkin Park - Creed - Escape The Fate - Fm Static -Neverstore - Shinedown - Silverstein - Staind - Stone Sour - Three Days Grace - Bullet For My Valentine - Halestorm - Takida - Yellowcard - The Red Jumpsuit Apparatus - Jimmy Eat World - Volbeat - Breaking Benjamin - Disturbed - Korn - Seethet - Evanescence - Linkin Park - Nightwish - Chris Daughtry - Lifehouse - Zebrahead - New Found Glory.

Bara en liten del av allt det goda inom musikens värld. ♥

Lyssnar såklart på hiphop (även svensk), rap, rnb/soul och en massa annat också! Gillar typ allt..

Men rock/metal är nog det jag gillar bäst i helhet. Mest känsla. Bäst texter. Förr var det nog skate/punk av något slag jag hade en tendens till att hamna på mest. Men trots allt.. Så kommer jag alltid tillbaka till rock/metal-stilen på musik Länge leve musiken! Det bästa som någonsin skådats. Död utan.

Så jäkla synd att jag själv är en stor flopp inom musik. Kan varken sjunga, spela något eller ens i närheten av göra nåt inom musik. Hade varit det bästa som kunde hända, typ. Få göra egen musik. Fatta underbart? Nåja, tur jag inte är döv och kan lyssna iaf..
 


musicsaves.jpg music i love it image by clayiloveyou94
(Bild snodd här: http://media.photobucket.com/image/love%20music/clayiloveyou94/musicsaves.jpg)

Music - Inte en enda dag utan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0