Tell us something new

Har blivit värdelös på att blogga! Men ikväll ska jag plugga sen se TV och efter det sova. Blir inte så mycket dator när man är hemma "sent", käkar, pluggar sen lägger jag mig för att orka upp tidigt nästa dag. Men det blir bättre, jag lovar! ;)

Och inom en snart framtid kommer bloggningen blir mycket bättre, roligare, både för er och mig. Sen så kommer det bli mycket mer händelserikare dagar - både hoppas och nästan garanterar jag. Åh, längtar efter att få saker att blogga om igen, bloggnörd som jag är, heheheh.. Så hold on :)


För hur kul är det att jag jämt ska skriva:

"Tja, idag har jag städat, tvättat, löst korsord, följt diverse serier som jag följer, spelat spel med lillasyster etc, för att ha något att pyssla med tills den löjligt tidiga tiden jag går och lägger mig, så jag hinner sova ca 8 timmar som jag börjat med för att bli piggare. Sen har jag stigit upp pensionärstid så jag ska hinna se TV för att "vakna till liv", äta frukost dvs koka gröt, oftast, annars fil med havregryn och förstås för att hinna dricka kaffe "i lugn och ro". Sen fixar jag i ordning allt som ska kommas ihåg till morgonen därpå redan kvällen innan, så jag ska slippa stressa.

På helgerna är jag oftast hemma fredagar och tar det lugnt, eftersom att jag är så trött efter skolveckan där jag försökt anstränga mig åsminstonde i normal grad med skolan. Sen lördagar, om jag orkar, kan jag hitta på något en stund med mina kompisar. Annars är jag bara hemma då med. Sen söndagar gör jag ingenting annat än att vila inför en ny skolvecka. Dessutom springer jag på möten lite då och då, som jag inte nämner i bloggen, för ni får ändå inte veta vad det är för möten, än på ett tag. Men sen såsmåning om får ni säkerligen veta av mig"

Haha, kul ens? Nja, inte mäktigt mycket..

Tror det blir "ZzZzZz... Berätta något nytt" ganska mycket då :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0