Seg - segare - blogg.se

Orka att bloggen laggar, försöker lägga upp en ny header! Men det går inte. Och det går typ inte att läsa någon blogg heller? Åh, blogg.se make me crazy sometimes!

Update 22:18: Har ju segat hela dagen!! Så har inte gått att blogga ;( Nu fick jag iaf in bilden, men blev inte alls bra såg jag, dessutom är det ännu en gammal bild, har fortfarande inte nya, så det är bara en "tillsvidare".. Nu ska jag lägga mig och fortsätta kolla Beck, sen sova! Upp tidigt imorrn.. Ska med 07:15-bussen till skolan.. Sen slutar jag 16:20, gaah. Är alltså hemma 17:30, k u l e n s. Nåja, får härda ut den brutalt långa morgondagen. God natt :)

 Beck-filmer är awesome! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0