Nördmätarn sprängs snart..

Har inte haft lust att blogga ikväll (vilket är klart märktbart), eftersom att jag har varit helt slut! Jätte trött. Vet inte varför riktigt. Hade bara en trött dag helt enkelt. Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa en bok vi ska läsa till skolan (är dock väldigt länge kvar innan den ska vara utläst) som jag inte börjat med, så får väll se vad den går för.

Imorgon är en ny dag, även onsdag, vilket innebär nära till helg! Woho :) Imorgon kommer även Robin (min s.k. "låtsasbror", eller vad man ska kalla det. You know what I mean..) hit till Sjulsmark. Blir trevligt att ha någon att surra sönder öronen på.. Haha nej skoja. (Eller?..). Äh, blir soft iaf! :thumbup:

PUSS!




Handlar, som det står, om en flicka som växer upp med en utvecklingsstörd mamma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0