Next: muskulös einstein-woman!

Åh. Idol ikväll var typ en besvikelse, inget sådär "WOW" från Jay.. :( Men ah, får invänta nästa fredag! Vet ju såklart att han kommer bli kvar, hehehe. Bästa

Från ingenting vidare till ingenting, funderar typ på att lägga mig och klockan är ca 21:30 och det är fredag. Nayz ens. Men är heeelt slut. Med en enorm träningsvärk från gårdagens pump hade jag imorse ett tungt jävla 2-timmars pass boxning som inte gjorde värken lindrigare. Sen i eftermiddags ett timmespass spinning och sen en timmes "avslappningsyoga". Snacka slut kropp man har efter den träningen på en RIKTIGT otränad kropp.. Men en sak, det var nästan lite sådära kul att få slita, kämpa, envisas och ta i med kroppen måste jag erkänna! ;)

Och för den som råkas undra, provet om sjukdomarna gick jättebra, kan jag nästan säkert säga. Kände mig iaf säker och svarade på allt och lite därtill, så det var lyckat trots att jag glömde plugga sista dagen! Perfa. Nu flytar det på medströms alltså.


MITT MÅL ÄR ATT FÅ DETTA PAKET SOM ÄR MIN DRÖMKROPP!


Train your brain.
Självklart har jag ett mål som smart också. Stor hjärna -> here I come!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0