Möte + soc = lägenhet

Blev inte att färga håret och klippa mig idag, blir imorrn ist!

Btw..
 Mötet jag hade idag var på soc ang. lägenhet. Så då vet ni det! Nej, jag är inte rik och har inte råd att betala själv och det funkar inte riktigt hemma för mig, mer än så tänker jag inte skriva här. Då har vi den frågan halvt besvarad också. Det gick jättebra också, bättre än jag trodde. Så dom ska betala en lägenhet åt mig, perfa! Blir ju förstås en begränsad summa, men jag är nog glad att dom ens ville ge mig försörsörjningsstöd :) Som det nu så fint heter.. Soc-cash kallar jag det! Haha nej, skojja..

Menmen! Har kollat lite redan idag och nästa vecka ska jag och mamma förmodligen kolla på en lägenhet i stan, vid biblioteket. Så får väll se vars och när jag hittar något dugbart krypin!

Vars vet jag inte riktigt heller, men det lutar åt stan. Ställen jag dock uteslutit stenhårt är: Bergsviken/hortlax, djupviken, degeränget och munksund. <- Nejtack :D









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0