Lugnt liv innebär inte lugn attityd

Kommer bli hemmafru vid 30, pensionär vid 40, död och begraven vid 55 om det fortsätter i den här takten.. Haha, nejmen.. Tycker faktiskt att "halv åtta hos mig" är bra, så är hyffsat nöjd att det börjar om nu igen efter 1-2(?) veckors uppehåll. Ska kika på den nu också!

Och btw, håller på att baka bullar med Carina och min lillasyster nu! Så yeah. Lösa korsord, gilla att städa, läxa under lov, vakna tidigt alla dagar lovet, funderat på att kratta undan löv på ledig tid (dvs lovet..), tycka om att vara ute, baka bullar, gilla halv åtta, hemma fredagar, kort lördagar, what's next?.. Justja! Vet redan vad som är nästa grejj.. Hahah, ni kommer inte tro era öron. Men berättar när det inträffar, då kommer ni märka.. Egentligen fett tragiskt!.. :(

Hmm.. Jävlat precis varenda grej av det där är raka motsatsen till den "egentliga" jag..? Eller nästan allt iaf.. Har väll aldrig gillat att städa, aldrig tänkt tanken att plugga lov (eller överhuvudtaget..), aldrig vaknat tidigt frivilligt ett lov, aldrig tänkt tanken att kratta någonsin. Senare tid har jag aldrig bakat, kollat TV, varit hemma en enda fredag, aldrig tagit det lugnt en lördag (förutom då jag varit bakis!!). Ja, vad ska man säga?! Har gjort en totalvädning.. Dock tror jag inte det håller i sig, men man vet ju aldrig..

Äh wtf!.. Nu blir det paus i bullbaket och halv åtta! (Shit, skriver typ om mat och sånt man äter jämt? Haha, ni måste ju tro jag inte gör annat än att äta här i Sjulsmark typ. Konstigt nog åt jag säkert 2-3 gånger så mycket mer för en månad sen! DÅ kunde vi snacka äta 24/7..)OINTRESSANT.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0