Lördag

Sitter och kollar på "vem kan slå Filip och Fredrik", i brist på annat. Ikväll hade jag egentligen tänkt hitta på något och umgås med vänner. Men det blir troligen en hemmakväll igen, är så grymt trött.. Är jämt trött, ingen aning om varför egentligen? Sover inte precis för lite eller så. Blir rätt tidiga kvällar, så jag ska orka en tidig morgon dagen därpå. Gah, blir knas på tröttheten.. :( Jobbigt ju!!


Blir typ att äta popcorn, kolla "så mycket bättre" och sen sova. Ska faktiskt se 1:ans Harry Potter kl. 17 på 5:an, tror jag det var..? Haha. Vill bara sova! Åh. Ändå somna jag runt 23-23:30 igår och sov till mellan 10:30-11:00 imorse.. Får hälla i mig liter med kaffe för att klara kvällen vaken!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0