Just nu (mp)

Marielle: Alltså shit, Tina.. Har problem.. Hur ska jag göra?
Jag: Vadå? Med vad? Vad äre nu?..
Marielle: Men.. Seriöst.. Vill ha mina högklackade någon dag.
Jag: Men ha dom då?
Marielle: Men nej, det går inte..
Jag: Ha dom inte då?
Marielle: Men.. Alltså.. Jag vill ju ha dom då..
Jag: Men ha dom då?!?
Marielle: Men seriöst. Det går inte. Hur ska jag göra?!
Jag: ......
Marielle: Hjälp mig då kvinna!
Jag: Varför kan du inte ha dom?
Marielle: Men.. Kan ju inte gå runt som värsta fjortisen ba "hej alla"..

Undra vem fan som är fjortis?! ;)

P.S. Hon har snackat i typ massor och många minuter om hennes jävla skor. Att hennes pojkvän är för kort. Att hon ska dra ut han osv osv osv. Oh, big problems for her..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0