H to the elg... (No elk?)

Äntligen fredag! Sitter på skolan och väntar på bussen som går 15:10 och har gjort det ett tag nu... Slutar egentligen 15:00, men vi hade sista fotolektionen (sen blir det annat tillval) så vi hade inte alls lång lektion. Himla drygt att sitta här när i princip ingen annan är kvar på skolan och de som är kvar har lektion till 15:00.. Bläh. Aja, så är det att bo i skogen. Haha..


Ikväll blir det mest troligt att bara sitta hemma och kolla på "så mycket bättre" (Var visst lördagar.. =( Vad ska  jag då kolla?!) + idol. Helt enkelt bara att ta det lugnt utan smink och i mjukiskläder.. Kanske börjar plugga på sjukdomarna (prov nästa fre) i brist på annat! Lutar faktiskt mot en powernap när jag kommer hem också, för jag är himla trött. Som vanligt.


HAHA, alltså.. Whaaat? Hittade den här bilden på mig och Marre på skolan.
Hade nästan ingen aning om att den existerade. Har iaf aldrig sett den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0