Dagens outfit

Tjatja bloggen! Nu kommer det bästa på hela dagen - outfiten. Har precis fått hem alla mina nya kläder som jag beställde. Dom är så otroligt läckra! Helt underbara. Tror jag har hittat mitt livs kärlek. Dööör inombords av kärleksöverdos alltså!! ♥ :love:


Färg "jacka": Turkos
Färg understa tröja: Gul
Färg linne över tröja: Cerise
Färg bälte: Vitt
Färg shorts: Gröna
Färg leggings: Svarta
Färg armband: Turkos, rosa osv.
Färg halsband: Ljusrosa och ljuslila
Färg hårsnodd: Olika färger


Sen så piffade jag till det med
lila strumpor och svarta benvärmare.

Nu till dagens sminkning!

OBS! Har målat på för att ni ska se ungefär vilka färger, när mobilkameran är så dålig.


Rouge: Mellanrosa
Läppstift: Illrött
Ögonskugga: Turkos (med lite rosa på kanterna)
Hår (syns på övre bilder): Våfflat -> Uppsatt i hög sidosvans med stor hårsnodd.

En sånnhär supermodern och snygg outfit fixar ni enkelt. Det enda ni behöver göra är att ta på er så många klädesplagg som möjligt i färgglada färger (helst olika färger på alla plaggen).

En oskriven regel är dock att ENDAST en "tråkig" färg är tillåtet
 (i mitt fall var det svart).

Håret kan ni bara sätta upp i en enkelt snodd. Snyggast blir det om ni total-våfflar det innan! Till accesoarer är det bara att fylla på med smycken (helst av plast..) i olika färger! Och kom ihåg: kan aldrig bli för många färger - ju fler, desto bättre!

Lycka till :D :thumbup:


Postat av: jessica

mina kläder dock

2010-11-03 @ 17:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0