Dag 01 - Presentera mig själv

http://tinfor.blogg.se/2010/november/lista.html

Som alla vet heter jag Tina Forsberg, född 12 december år 1991. Går sista året på Strömbacka skolan, barn- och fritidsprogrammet. Varför jag gått ett extra år är också ganska välkänt. Jag gick handels första året på backa fram tills påsklovet då jag hoppade av eftersom att jag var väldigt skoltrött och hade ingen motivation alls. Sen var det egentligen inte meningen att jag skulle gå mer skola, men så blev det! Tur det.

Jag bor på två ställen. I Öjebyn och i Sjulsmark. Just nu bor jag i Sjulsmark sen lite över 2 månder tillbaka av lite olika skäl.

Jag har en risig-mörkblond/ljusbrun hårfärg i mitt korta och tråkiga hår. Jag är 158cm "lång". Som person är jag väldigt ärlig, öppen, social, trevlig när jag vill och mot dom jag vill, snäll mot folk jag bryr mig om och som är snälla mot mig, tycker om att leva impulsivt men ibland känns det bra med planering också! Förr var jag väldigt arg och sur av mig, hade lätt att bli arg - riktigt arg. Och överreagerade för det mesta på nästan allt. Men nu har jag börjat känna mig själv mycket bättre att jag kan hantera det där, så nu är jag ganska sällan arg utan anledning. Smågrinig är väll alla ibland förstås! Men oftast tror jag att jag är glad eller neutral.

På helgerna gillar jag väll mest att umgås med mina vänner och festa. Har inga speciella intressen eller så. Blabla, är en ganska vanlig människa.
Inga dolda talanger finns det heller.

Ja, inte vet jag vad man mer ska säga? Det här sög ju med själv-presentation! Haha, lol känns som ett skolarbete!! :(
Nä fy, hoppas det blir roligare saker på listan!


Risigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0