Bra att veta

Jag är varken döv, blind, eller förståndshandikappad. Jag hör allt, jag ser allt, jag vet allt. Jag är inte heller känslolös. Jag kan också bli sårad. Är nog väldigt sårbar till och med..

Vissa saker förstår jag också - tidigare än någon annan. Ett litet sorts sjätte sinne, typ? ;) Jag kan tyda en massa saker via små, egentligen obetydliga meningar. På hur folk skriver, säger, gör saker.. Ibland känner jag också på mig att saker kommer inträffa - innan dom ens har börjat. Har även hänt att jag drömt saker gång på gång som sen hänt. Tyvärr är det i princip aldrig saker jag blir glad över att få veta. Sucks to be me..? Yeah, I know :(

Haha, viktigt att minnas: ta inte allt så seriöst..


Haha... ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0