What the hell is going on?

JAG PLUGGADE. Otroligt nog! Visserligen i 20 minuter bara. Men vad spelar det för roll? Nu kan jag det där äckliga provet. Helt great. Nu förtjänar jag naturligtvis en belöning! Annars hade det varit onödigt att plugga ju?

Belöningen kommer att bestå av film med lillebror och glass till det. Busigt.

Filmen vi ska se är "Fish tank". Dock ingen komedi som det annars ska vara. Varför jag vill se den här filmen är för att vi började kolla på den under en lektion idag och hann inte se klart den. Slutet ska vi inte se förens på fredag. Och självklart kan jag inte vänta. Jag vill, ska och måste vara före alla andra på att se slutet!





Update: Slutet sög......



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0