Tina = blondin?

Ni vet när jag skrev om att många kändisar heter Tina? -> HÄR <-

Jag har insett en sak när jag tittade tillbaka på det inlägget. Alla Tinor där har blont hår. Då slog mig tanken att jag vet flera stycken Tinor som också har blont hår. Kan bara komma på 2st just nu som hastigast som har mörkt hår. Finns säkert fler Tinor som jag vet, som är brunetter. Men iaf. Det dominerar med blonda Tinisar.

Det är alltså vanligt att heta Tina och vara blond.


Jag är vanlig utåt sett... Fan.


Postat av: anna

ja, eller hur?

det var ju sjukt fint väder idag också.

jag och en kompis for till stranden men när vi kom dig försvann solen bakom ett stort moln och kom inte fram, sen så hade solen nästan gått ner när vi kom fram till stranden (a'

2010-05-20 @ 20:14:32
URL: http://annaapyttipanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0