Time to sleep

Nämen kolla. Jag har ju skrivit många inlägg idag! Grattis Tina.
Kan det kanske bero på att jag endast har suttit på denna stol sedan jag kom hem?
Ja, så kan nog fallet vara. Har inte gjort någonting alls idag.
Känns nästan skönt att bara ha suttit här och tagit det lugnt.

Nåja, vilat upp mig inför helgen får jag väll säga. Eller..
Den här helgen behöver nog ingen vidare uppvilning. Nej.
I helgen ska jag mest troligt bara ta det lugnt. Fast så brukar det ju låta, eller hur?

Vi får väll se vad den här helgen har att erbjuda för något bus!

Nu hade jag iallafall tänkt att bege mig mot sängen strax.
Ni kan ju gissa vad jag ska titta på? Yes, åter igen vänner.
Börjar bli min vardagliga kvällsrutin. Att kolla på vänner innan läggdags.

Puss och god natt!


Kan passa på att bjuda på en bild där Linuz har mina kläder på sig.
Har ju faktiskt glömt att lägga upp den och nu är den gammal.
"Bättre sent än aldrig", visst då?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0