Städ-freak..?!

Okej. Nu har jag städat hela min garderob, satt igång en tvättmaskin, tagit ut/stoppat i diskmaskinen, städat bland alla mina smycken, mitt smink osv. Allvarligt, vad är det för fel på mig? Varför är jag världens städ-freak?!

Jag städar nästan aldrig när mamma är hemma, men så fort hon åker bort så börjar jag städa hela tiden. Jag förstår inte? Ska det inte vara tvärtom?

Jag är då inte det minsta orolig för hur det kommer se ut när jag flyttar hemifrån och inte bor med mamma överhuvudtaget. Skulle väll bli städnarkoman..

Eller så kanske jag har så otur att det blir helt tvärtom. Att jag aldrig städar?




Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-05 @ 16:36:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0