Schizofreni..?

Nu har det blivit några öl, faktiskt. Har även hunnit med att köpa cigg åt boysen.
Åkte moppe med Peter till OK, shit. Som att jag inte har åkt moppe på länge!
Vi är iaf hemma hos mig ännu, ska väll snart dra iväg på fest. Smid, smid.

Jo, förresten? Vill ni veta my little secret när jag är i fyllan?
Det är nämligen så att jag sitter gärna och pratar med mig själv då.
Ja, lite småtecken på schizofreni. Jag sitter och säger en massa saker.
Högt också. Det är inte så att jag pratar tyst. Nej, jag pratar högt med mig själv.
(Dessutom sjunger jag för mig själv, jävligt högt för att beskriva det rätt)
Ja, är det schizo-Tina? Haha, man börjar ju undra..
Ni skulle höra mig med mig själv i fyllan alltså! Jag pratar aldrig med mig själv nykter.

Jaja, nu ringer Jonkazii. Så jag ska pallra mig in och partaja vidare! :)



Så här kan det ungefär se ut för mig i fyllan när jag är ensam!

Btw... Kanske borde skaffa en ny kategori? "Fylleinlägg"
Aja, fylleinlägg får numera ingå under "fest"-kategorin ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0